Ankieta

Czym grzejesz?

  ​

Facebook

Nowy cennik serwisowy 2013 firmy Karbon

Oprócz dobory, sprzedaży, montażu urządzeń klimatyzacyjnych, pomp ciepła i systemów wentylacji, świadczymy również usługi serwisowe.

Montując urządzenia bierzemy odpowiedzialność za jakość usługi, ale też pomagamy naszym klientom by klimatyzatory, pompy ciepła, kotły jak najdłużej cieszyły ich i przede wszystkim, jak najdłużej były sprawne.

 

 

Dlatego też prowadzimy przeglądy urządzeń gwarancyjne i pogwarancyjne średnio raz lub dwa razy do roku, przypominając telefonicznie, ew. e-mailem o terminach przeglądów.

Staramy się jak najszybciej podejmować interwencję, bo wiemy jak ważny jest komfort i wygoda użytkowników.

Każdy nasz klient ( mając swoje hasło) może w naszej bazie internetowej znaleźć swoje urządzenia i sprawdzić, kiedy i jakie czynności były przeprowadzane.

Do każdego przeglądu, czy też czynności serwisowej, sporządzany jest raport serwisowy, który wraz z fakturą otrzymuje klient pocztą do domu.

Jesteśmy firmą, która dba o kwalifikacje naszych pracowników ( w tym serwisantów), posyłając ich rok rocznie na szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapoznające z nowymi urządzeniami jakie montujemy.

Mamy wiele do zaproponowania, pomagamy inaczej spojrzeć (a czasami zrozumieć) na klimatyzator, pompę ciepła czy ogrzewanie, poszerzamy wiedzę naszych klientów poprzez naszego bloga, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Zapraszamy do zakładki BLOG lub tutaj.

Nowy cennik serwisowy, który obowiązuje od początku roku 2013 dostępny jest w zakładce SERWIS lub tutaj