30 lat doświadczeń w branży HVAC

Chcesz zobaczyć pompę ciepła?

Odwiedź nas - Pon-Pią: 08:00 - 16:00

Masz pytania?

Wyślij e-mail

Chcesz porozmawiać?

Zadzwoń 32 42 385 21

Serwis

Kompleksowy System Obsługi Serwisowej Klienta - SOS

 

Zakup urządzeń dowolnego producenta nie stanowi już dzisiaj żadnego problemu.
Problemem jest jednak zapewnienie bezawaryjnej i wieloletniej eksploatacji naszych urządzeń.
Uzyskamy to tylko dzięki sprawnej i systematycznej obsłudze serwisowej.
A jeśli awaria już nastąpi, to sprawne i właściwe jej usunięcie gwarantuje tylko doświadczony serwis.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów wprowadzilismy kompleksowy System Obsługi Serwisowej klienta.

(SOS) obsługuje prawie 5000 urządzeń i pozwala sprawdzić w naszej bazie danych, jaki jest ich aktualny stan.
Po podaniu hasła, system wyświeta listę zamontowanych na danym obiekcie urządzeń.
Lista zawiera nazwy urządzeń, terminy rozpoczęcia i zakończenia gwarancji.
Wybierając urządzenie z listy otrzymamy podgląd czynności serwisowych jakie wykonywane były przy danym urządzeniu. Są to naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przeglądy planowe czy też inne usługi serwisowe.
Każda z czynności opatrzona jest datą i opisem zgłoszenia, informacją o stanie urządzenia i wykonanych czynnościach serwisowych, poniesionymi przez użytkownika kosztami oraz zaleceniami co do dalszej eksploatacji. Klikając w “zgłoszenie serwisowe” możesz zgłosić awarię, przegląd lub naprawę.
Jeśli korzystałes z naszych usług serwisowych, a nie miałeś styczności z naszym systemem obsugi serwisowej, skontaktuj sie z nami w celu uzyskania hasła dostępu.
Za nami 30 lat doświadczeń. Specjalizujemy się w pompach ciepła.
Świadczymy obsługę gwarancyjną pomp ciepła Daikin Altherma w ramach Serwisu Fabrycznego Daikin
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług serwisowych.

 

Cennik usług serwisowych na sezon 2024

 

Urządzenia klimatyzacyjne, wentylacyjne, grzewcze Przegląd okresowy/Czynności
Jednostki ścienne, podsufitowe,kasetonowe do 10 kW 350,00 zł
Jednostki ścienne, podsufitowe,kasetonowe 10-15 kW 400,00 zł
Jednostki kanałowe do 20 kW 500,00 zł
Jednostki kanałowe 20-30 kW Na zapytanie
System multisplit – agregaty do 10 kW 200,00 zł
System multisplit – jednostki wewnętrzne 150,00 zł
Rooftop-y Na zapytanie
Chiller-y Na zapytanie
Fancoil-e 150-200,00 zł
Centrale wentylacyjne Na zapytanie
Centrale domowe z odzyskiem ciepła do 1000m3/h 300,00 zł
Centrale domowe z odzyskiem ciepła powyżej 1000m3/h 400,00 zł
Piece nadmuchowe do 35 kW 500,00 zł
Piece nadmuchowe powyżej 35 kW Na zapytanie
Układy klimatyzacyjne kanałowe do piecy nadmuchowych 350,00 zł
Układy nadmuchowe pomp ciepła powietrze/powietrze 500,00 zł
Pompy ciepła powietrze/woda, Daikin Altherma 500,00 zł
Pompy ciepła gruntowe 450,00 zł
Tradycyjne kotły gazowe 500,00 zł
Tradycyjne kotły olejowe 500,00 zł
Regulacja palnika i analiza spalin Na zapytanie
 Podstawowa diagnostyka urządzeń dla firm i osób regularnie serwisujących urządzenia w naszej firmie  400,00 zł
Podstawowa diagnostyka urządzeń dla pozostałych klientów 600,00 zł
Kontrola szczelności, odzysk freonu i likwidacja urządzeń Na zapytanie
Inne naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczych wg stawek za roboczogodzinę serwisu lub ceny umowne
Przy kilku urządzeniach na jednym obiekcie ceny umowne
   

Cennik nie obejmuje żadnych materiałów eksploatacyjnych, które mogą być wymagane podczas przeglądu, takich jak filtry w centralach wentylacyjnych, dysze palników, uszczelki, mocowania itp. Materiały te wyceniane są oddzielnie.

Koszty dojazdu serwisu:
2,00 zł / km . (Przy przeglądach do 25 km dojazd bezpłatny.)

Naprawy i interwencje pogwarancyjne:
1 roboczogodzina pracy serwisanta wynosi 200,00 zł dla firm i osób regularnie serwisujących urządzenia w naszej firmie oraz 250,00 zł dla pozostałych klientów.
Jednorazowa interwencja doraźna liczona jest od dwóch godzin wzwyż, nawet jesli jest krótsza
Zakłada się 8 godzinny dzień pracy. Do godzin pracy serwisanta dolicza się czas dojazdu. Przy interwencjach doraźnych i trudnych warunkach dostępu do urządzeń (np. zlokalizowane na dachu, wysokich elewacjach itp.) wymaganych jest 2-ch serwisantów.
W soboty, niedziele i dni świąteczne oraz poza godzinami pracy tj. 8-16, roboczogodzina liczona jest podwójnie.